Sunday 18 December 2011

CANGGIH 2011 :)

jualan baju sekolah kembali lagi.
every year my parents and my uncle will doing this type of business ''jual baju sekolah''
baju sekolah CANGGIH di jual di plaza angsana.di tingkat satu ade dua cawangan.dia tingkat tiga ade 1 cawangan.
every year ,i will help my parents.but,this year,i cant! ouhhh UTM :((
BUT,i wish my little brother will do his best.be a good businessman dude!
dapat gaji tue,belanja la akakmu yg cute nie :) hehehe <3

the smart one,is my father.
the beauty lady are,my little cute cousins with her friends :)))

my little brother with her gf.thanks bella for the support! :)

CANGGIH'10 crewz.bila da penat berkerja,kami pom try2 la tudung sekola tue.apa mcm ? comel kan.hehe

oke,saya pom nak mencapap gak! haha :) cool ha ? hee


all the best to the CANGGIH'11 crewz! do the best and dapatkan keuntungan yg lebih baik dr last year oke :)

No comments:

Post a Comment